Wednesday, March 30, 2011

Balik Awal

Assalamualaikum...hehe...bertemu lagi kita pada kali dengan tajuk yang begitu menarik ye...(cuih!...poyo gila ayat nih..)

2-3 hari ni asyik hujan je...sejuk la....woo~...woo~...


 

bak kata cik Lina di Facebook...(asyik-asyik facebook je aku nih)....'sedang bersembunyi dalam selimut'...haha....

berbalik pada tajuk...kalau diikutkan semalam aku ada aktiviti kokurikulum di sekolah...tapi tiba-tiba ja aku tengok ramai budak-budak sekolah aku tu balik...eh!..asal korang balik?..aku ta tau pun...=.=''

bila aku tanya..diorang kata kena balik..amaran banjir..yipi!...then..aku pun baliklah..aku harap-harap sangat yang hari ni sekolah  ditutup...tapi..tak da pulak aku dengar sekolah tutup...aku gagahkan la jugak diri pi sekolah..ye la...nak stabilkan prestasi kehadiran aku...tahun lepas aku dapat anugerah sebab kehadiran 100% la beb!...cewah!...(ayat poyo gila..)

lepas subjek BA...aku tengok masjid sebelah sekolah aku tu dah banjir...aku dok tanya la kengkawan aku tu...'kita x balik ka?'...dekat-dekat waktu rehat kitorang dibenarkan pulang sebab Kangar dah mula naik air...dan sekali lagi..YIPIII!~...

yang bestnya...kitorang dapat balik awal...kan bagus esok pun sekolah tutup...ngee~

kan bagus kalau dapat main air banjir...hihi..(padahal aku tak reti berenang pun..hak2..)

ok lah..aku dah tak tau nak taip apa-apa lagi..

see you soon..anyong!!


p/s : kepada kengkawan yang tinggal kat kawasan banjir atau pun tak..tok sah dok gatal nak pi main air banjir tu....jagalah diri korang ek..pesanan khas dari cik Kamila...haha


No comments:

Post a Comment

Awak, komen sikit :)