Friday, March 18, 2011

Rahsia Hamba Allah Yang Cemerlang...

Assalamualaikum...kali ni aku nak share dengan korang tentang rahsia hamba Allah yang cemerlang...

  • Rajin solat
            
  • Rajin baca Al-Quran

  • Rajin berusaha

  • Rajin berdoa

  • Tahu teknik menjawab

  • Sangat menjaga masa

  • Pandai urus diri sendiri

  • Ada falsafah hidup / matlamat
 

Actually..aku dapat benda ni dari ustazah aku..Puan Zaleha Binti Abu Bakar...dia bagi kat pelajar-pelajar Form 3 yang hadir ke Kem Puteri Az-Zahra kat sekolah aku Isnin yang lepas...memang aku rasa malas sangat nak pi...tapi bila aku hadir je..aku dapat macam-macam teknik menjawab pepriksaan...selain itu, aku juga dapat pelbagai tazkirah daripada ustazah aku ni..

Satu lagi pesanan dari sorang lagi ustazah aku...dia kata.."Kita belajar ni bukan sekadar nak ambil peperiksaan..tetapi untuk bekalan kita di akhirat.."...(lebih kurang macam ni la ayat dia..)

Cukuplah setakat ni 'tazkirah' pendek daripada Cik Kamila ni..haha...

Hingga berjumpa lagi..

See ya!


.: Don't Be Afraid Of What You Are Doing :.

No comments:

Post a Comment

Awak, komen sikit :)