Wednesday, May 25, 2011

Apa Yang Dah Jadi Dalam 4 Hari Yang Lalu

Assalamualaikum...

dah 4 hari aku tak buka internet...agak-agak kenapa??...aku tengah 'struggle' mid-year exam...nak kata struggle cam orang nak beranak tu tak la...aku banyak main la...teruk kan?

happynya aku hari ni sebab exam aku dah habis!...ya beda bedu!..

aku dah cakap kat kawan aku, Ikin tak mau pi lawatan ke KL tu...memang first-first..aku yang galak nak pi...aku nak pi pun sebab bukan senang aku nak pi..lagi pun dapat pi Petrosains..Aquaria...tak pernah pi tu!..Petrosains tu aku lalu kot depan je...huwa!

then, semalam..ada orang mai panggil aku...dia bagi borang untuk ibu bapa sain...last-last aku ingat aku nak pi la...aku tak pi potong nama lagi...kalau aku tarik diri nanti...malu la nak bagi tahu...hehe...

yang bestnya...dapat pi UIA!!....bestnya!..


aku dok tengok Nur Kasih...diorang ada berlakon kat sini...nampak best kan universiti dia...ye la...dah international...kena la buat lawa-lawa...baru la ramai yang nak belajar sini...kan?..kan?

satu lagi..aku nak citer...semalam...cikgu math aku waktu form 1..Cikgu Syed Ahmad..dah pencen...kalau ikutkan..waktu aku form 1..aku rasa aku pernah tidur waktu dia masuk...tak buat kerja...bagus kan?..erk..=.=''

dia ni kira buat banyak kerja la juga....jual ikan kering...buka homestay...baru aku tahu semalam..dia buka homestay kat kampung abah aku...patut macam pernah nampak....

cikgu..sorry for my mistakes..saya doakan cikgu sihat selalu di samping keluarga tercinta...(macam bagi ucapan waktu kahwin la pulak)..

aku tak mau cakap banyak...dah tak larat nak tulis banyak-banyak..

Annyong!

p/s : esok sekolah aku sambut Hari Guru...mesti korang kata lambat kan??..ala...kitorang jawab peksa...biarlah....aku pernah daftar nak masuk nyanyian untuk persembahan waktu hari guru ni..last-last aku tarik diri sebab diorang ganti nyanyian ni dengan sajak..tak mau aku!


2 comments:

  1. haha... patotla zainab ttba msok sjak.. dia pon risau suara pecah.. ahah!

    ReplyDelete

Awak, komen sikit :)