Tuesday, June 7, 2011

Aku Mahu Jejaka Itu

Assalamualaikum..

okey...now is not the time I am gonna tell about a boy or Korean artist...even Justin Bieber who I loved...bukan juga pak we..

IT'S ABOUT A COMPETITION!!

Actually..aku masuk satu pertandingan yang dianjurkan oleh Kak Ain Maisarah...dia tulis kat blog dan Facebook pasal benda ni...ianya mengenai Pertandingan Menulis Sinopsis Aku Mahu..sapa-sapa yang kenal Ain Maisarah ni mungkin tahu la kan pasal novel-novel aku mahu...apa yang pertandingan ni nak sebenarnya ialah memberi idea kepada Ain Maisarah mengenai siri Aku Mahu...kita bagi tajuk ngan sinopsis...kalau best dan tak banyak kesalahan seperti ejaan and whatever la kan...akan menang...first Kak Ain cakap...ianya akan diadili oleh juri profesional dan juri awam(warga FB)...

Satu hari tu dia post kat FB dia mengenai tajuk-tajuk yang baru dihantar....


banyak tajuk yang best..jealousnya aku!...masuk la...aku hantar satu...orang lain hantar berlambak-lambak!...tak ada idea wei...diorang tak apa la...

dua tiga hari yang lalu...penyertaan ditutup dan...dia dah post gambar cover-cover tajuk penyertaan...understood!...tengok kat bawah ni...


Itu aku punya...hehe...aku antara yang awal kak ain post...bukan sebab menang..mungkin penyertaan awal...penyertaan awal pun tak mungkin sinopsis best...haha....

ramai yang dok risau yang diorang tak ada...dah banyak...tak boleh la nk post semua sekali...lagi pun sampai 100 lebih penyertaan!...tak larat nak edit ar kak ain ngan editor tu..

mula kak ain cakap geng FB pun akan mengundi...last-last cuma juri profesional....kalau FB kalau like tu boleh la..tapi tak dikira la kot...

hope sapa-sapa baca post ni...jangan kata ia novel cinta...sapa pernah baca novel Kak Ain tu tahu la kan macam mana watak-watak dalam Sekolah Sri Bangsar....just cinta monyet budak-budak sekolah menengah..

doakan aku menang....Amin!!

Annyong!!

Post ni bukan nak riak...it's just my life story..ok!..[wink]

p/s : Nor Faizah..thanks sebab like....hehe...nanti kami citer sinopsis dia...





4 comments:

  1. omg kamila! jeles gila gila dengan hampa! u r sooooooooooo lucky.. i hope and i know you will win!

    ReplyDelete
  2. macih!....tapi rasa cam payah la nak menang....tapi kami harap kami menang...Amin!

    ReplyDelete
  3. gilaaa!! rajinnya nulis novel~! hahahaha.. good luck! nanti.. kalau dah dapat hadiah tu, jgn lupa kongsi!

    ReplyDelete
  4. tak menang pun...tak pa lah...kan tahun ni peksa...

    ReplyDelete

Awak, komen sikit :)