Saturday, November 5, 2011

Minggu Hadiah Sedunia

Assalamualaikum..

macam banyak jer aku dapat hadiah minggu ni.haha.tak banyak mana pun.dalam 100 4 hadiah.hehe.nak buat berlagak pulak aku nih.ikut suka arr.aku kesah apa.huh!


meh aku nak citer aku dapat hadiah apa..

1. Exchange hadiah ngan kengkawan

last week, my class did a party aka jamuan.haha.lingkop kalau kawan ngan aku.ayat punah ranah!pastu setiap orang mesti, harus dan seangkatan dengannya membawa hadiah.hadiah aku dapat mizah.sian dia.sebelum majlis tu, aku dah citer kat dia apa hadiah aku.bila cabut undi, dia dapat hadiah aku.sorry mizah!

aku pulak dapat hadiah lina.dia kata sorry.asal lak sorry.okey apa hadiah tu.ada frame ngan bekas kerongsang kot aku ingat.tak po arh..boleh guna la babe!

2. Hadiah dari pTS

waktu balik dari jamuan tuh, mak aku kata aku dapat surat.mungkin dalam tu buku.aku pun pikir, isy, peraduan apa pulak yang aku masuk.seingat aku tak ada la dalam masa terdekat ni.

bila balik..uikss!PTS punya hadiah arr!..pastu fikiran aku melayang dan memproses untuk mengingati apa sebenarnya pertandingan aku masuk.then, bila buka, ada Diari Sarah. rupa-rupanya nak promote aku masuk pertandingan bongkar kod rahsia...lorh!aku ingat gapo la.siap bagi kupon 29% lagik!tu aku syok tu.tapi, aku rasa tak leh guna.kupon tu boleh beli kat bookcafe je sama ada online atau kat kedai dia sendiri.haishh!

okey apa dapat ni.nak beli pun harga rm 20.

3. Hadiah daripada pihak sekolah

semalam majlis tingkatan 3, aku dapat hadiah buku doa.tu sebab dapat result elok dalam trial PMR.poyo lak aku nih.aku rasa result aku ari tuh okey la even aku masih tak puas ati.

4. Hadiah daripada mizah

hari pa tah, mizah ada cakap nak kasik hadiah kat aku.aku naik heran.napo lak kawan aku nih nak bagi hadiah?pastu semalam, dia bagi.bukan aku ja, madi pun dapat.pastu aku dok pikir, apa motif dia bagi hadiah. bila pikir balik, hadiah birthday kot.kot!*aku tak buka lagi hadiah tu*

okey la tu, birthday aku hari tu pun.bukan ramai pun yang bagi.sedih tau!(aku emo lak!)

tu je aku nak citer.

Annyong!

1 comment:

  1. dan awak masih tak respon untuk hadiah giveaway biore saya. emel nuribudakcomel@gmail.com

    nama:
    alamat:
    no.phone:

    sekian terima kasih.

    ReplyDelete

Awak, komen sikit :)