Saturday, September 22, 2012

I Just Came To Say Hello!

Assalamualaikum..

I just came to say hello bak kata Martin Solveig. Sorry buat teman-teman sebab dah lama tak hapdet blog kite. Bukan tak dak idea (memang tak dak pun.. ), cuma bila nak tulis tu dah lupa pulakss. hewww..


Kira-kira balik, 7 bulan dah kot aku meninggalkan bumi SMKAP. Ceh, ayat drama melayu pulak aku! Serius cam ustazah ngan cikgu-cikgu cakap dulu, kita tak kan dapat jumpa suasana cam SMKAP kat mana-mana sekali pun. Kalau dulu nak sembang benda-benda merapu tu line clear ja. Cikgu laki pun berapa kerat ja. Kat MRSM, bukan kata cikgu laki pun ramai, budak laki pun ramai. Kacau dedaunan pokok bunga kertas betul.

Ekceli, semalam aku baru ja abis exam yang majoriti manusia di dunia juga tidak menyukainya. LOL. Seriously, I don't know what I'd learnt before. Boooo.. bajet ayat omputih pulak. Eh, betul kot. Aku bukan tau pun apa aku belajar. Sat-sat lompat pi chapter 8. Pastu, baru belajar chapter 4. Pelik kann?

Emmm.. aku kat sana tak pegang jawatan apa-apa pun. Even tukang jaga duit kelas pun tak. Tapi, aku join sidang redaksi. Take over bahagian photography. Aku rasa photography ni senang la sikit berbanding penulisan atau grafik(maybe). Sebab apa, bukan kitorang yang amik gambar, tapi technician sekolah yang amikkan gambar tu. Kitorang panggil budak-budak je pun. Muehehe.

Oh, btw nak cerita sikit pasal budak bilik aku yang semua mereng-mereng belaka. Kadang-kadang terputus urat jugakk.

  • Yati
  • Fatin
  • Piya
  • Mara
  • Tirah
  • Teh
  • Yani (ganti shaliza)
  • Shaliza (dah pindah)
Seriously depa memang gila-gila belaka. Tirah tu pernah cakap bilik kitorang ni kalau sapa-sapa yang mai, jadi gila lepas keluar. Paham-paham je la. Part mengusik orang laju ja.

Nanti raya, aku balik pulak. Dah la sehari sebelum raya haji. Form tak boleh balik awal. Kena tolong majlis graduasi form 5. Whatever lahh..

Okey, tatatititututu...

2 comments:

  1. KAMILA WHERE ARE YOU NAK TENGOK MUKA AWAK YANG COMEL ITEEEWWWW LAMA SANGAT TAK NAMPAK TAPI TIBA TIBA DAPAT MAJALAH SEKOLAH TENGOK GAMBAR SAYA DUDUK SEBELAH AWAK PASTU MUKA KITA SAMA BULAT DALAM GAMBAR TU PAHAM TAK SAYA TULIS APA NI SEBAB KALAU TAK PAHAM TAKPALAH BYE

    ReplyDelete
  2. MAJALAH SEKOLAH BILA DAPAT TAK PA NANTI KITA JUMPA JANGAN TULIS AYAT BELIT BELIT KALAU NAK TENGOK GAMBAR KAMI TENGOK KAT PESBUK FAHAM KANNN ? >.<

    ReplyDelete

Awak, komen sikit :)