Sunday, October 28, 2012

Sir Lamp Mat Hairy Rare Year

Assalamualaikum..

(first of all, sori buat lina comell sebab ciplak ayat dia.. hewwww)

Happy Eidul-Adha to all muslims. Wahhh aku dah reti speaking omputih. Muehehe. Amacam raya, okey tak? Rasanya macam kena tinggal dengan Boeing sebab lewat ucap. Tak lagi kot, kita masih berada dalam hari tasyrik. Tak gitu uolls?

Btw, raya ni mesti banyak pi kenduri korban kann? Tahun ni raya aku beza sikit. Tok wan aku baru ja meninggal bulan lepas. Al-Fatihah... Seriously, aku macam tak dak perasan bila tiba-tiba abang aku mesej kata kena balik kata tok wan aku dah tak dak. Entah lepas tu, baru aku rasa sedih dengan kehilangan tersebut. Bukan nak riak, tapi betullah. Kehilangan membuatkan kita lebih menghargai.

Emmm.. Untunglaa ampa exam dah abis. Kami tak start exam pun lagi. Dah la selaras se-mrsm. Buku revision tebal-tebal yang aku bawa balik tu hanya menjadi tadahan habuk sahaja. Kalut punya pasai. Memang kali ini aku patut struggle sehabis dan sebaik mungkin lahh. Nak bagi dapat pointer 3.5 and above. Pengetua dah janji, nak bawa pi Cameron Highlands kalau dapat pointer 3.5 and above... Yihaaaaa!!~
 

11 days from today, I'LL BE BACK!! ( lagu I'll Be Back - 2PM berkumandang..) . wait aaaa. Mesti gaya macam pindah rumah. Angkut semua bawa balik rumah. Huhu. Then, boleh fb sampai lebam. Yeahhhhh!~ Tak sedar diri betul aku nak SPM tahun depan, asyik main ja. HeeeXD


Ni ja kot untuk hari ni. Lain hari kita jumpa ye nokss. Nak balik maktab dah petang ni. Huhu. Kenapalah masa cepat berlalu? Time doesn't wait for us. Hmmm.. okay then. Tata.

Assalamualaikum. :3

2 comments:

Awak, komen sikit :)